الان که نیستی میفهمم چقدر بهم آرامش میدی میفهمم چقدر هستی نبودنته که بهم داره میگه چقدر بدم
میخوام بدونم الان کجایی؟داری تو این زمان ب چی فکر میکنی؟اگه راجبم به چیم داری فکر میکنی؟توهم دلت تنگ شده؟الان کیی پیشته الان چی داری میگین ؟حالت خوبه ؟نفسات میزون؟عطرم رو تنت هست یا رفته؟
کاش پیشم بودی الان !!
الان که قلبم تنگته تنگ خندهات میشه ی لحظه بگی الو؟میشه یهویی الان زنگ بزنی؟
ما را در سایت بخشش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97