بعضی وقتا میگن باید از تاریکی بیای تو روشنی بهش اعتقادی ندارم من تو تاریکی زیبایی میبینم که تو روشنی نمیبینم تو تاریکی اروم به عشق به کارای که در طول روز براش کردم به حرفای زدم فکر میکنم چون مقدس دوسش دارم شب آدم آرامش میگیره تاریکیه که آدمو به خودش میاره ولی روز چی؟؟؟؟
همش بدو بدو آخرشم میفهمی رو تردمیل بودی همش دور دور الکی همش خراب کاری حتی فرصت نداشتی به کارای فکر کنی که داری انجام میدی اما تا میرسی به تاریکی دلت میگیره میدونی چرا ؟چون دیگه شیطان میترسه بیاد جلوتر میدونه که الان میفهمی که همش اشتباه بوده من در عمق تاریکی میمانم چون مقدس برام واسه اون فکر میکنم
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم دی ۱۳۹۶ساعت 21:30  توسط Milad |
بخشش...
ما را در سایت بخشش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: جمعه 4 اسفند 1396 ساعت: 0:52